Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
The blog of Master and Phd students. Exchange of views, sharing of resources among the members of the group (http://hepnet.upatras.gr), literature and documents database. Ανταλλαγή σκέψεων, απόψεων, υλικού και σχολίων μεταξύ της ομάδας του Δικτύου για τις Πολιτικές της Ανώτατης Εκπαίδευσης (http://hepnet.upatras.gr)
2 σχόλια:
Πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση με τη συγκριτική ανάλυση των δύο "διάσημων" κατατάξεων...
Αν και για να παρακολουθήσω τη στατιστική θα χρειαζόταν να διαθέσω αρκετό χρόνο είναι καλό που ουσιαστικά αποδεικνύει ότι ανάλογα με τις βαρύτητες και τους δείκτες μπορείς να δείξεις ότι θέλεις-οπότε επιστημονικά δεν έχουν καμία βάση οι κατατάξεις.
Φυσικά αυτό ας το πούμε στους δημοσιογράφους και στους παραγωγούς εκπαιδευτικής πολιτικής(!)
Βέβαια δεν ξεφεύγει εντελώς από το πλαίσιο αυτό και προσπαθεί να προτείνει κάποιες δικλίδες επιστημονικής ασφάλειας για να γίνουν καλύτερα συστήματα ranking…
Η διαπάλη σήμερα γίνεται μεταξύ αυτών που υποστηρίζουν το ranking και εκείνων που υποστηρίζουν την ποιότητα και τη διασφάλισή της, δηλαδή την αξιολόγηση!
Διαλέγεις και τοποθετήσε επί της τρέχουσας συζήτησης, αν θες...
Γενικότερα πάντως, όσες περισσότερες λίστες ranking φτιάχνονται με όσο το δυνατόν πιο διαφοροποιημένα κριτήρια τόση μεγαλύτερη βαβυλωνία θα προκύψει! Και αυτό το χάος μπορεί και να είναι ευεργετικό...
Δημοσίευση σχολίου