Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

καλησπέρα,
έχω νέα για μας τους παλιούς
ζήτησα βεβαίωση ότι είμαι υπο. διδ. του ΠΤΔΕ με στόχο να μαέψω τα αρτιά για αίτηση για εκπ. άδεια και μου την αρνήθηκαν γιατί λέει πως δεν έχω πάει έκθεση προόδου από τότε που έχω γραφτεί... όπως βλέπετε αρχίζει νατηρείται ο Νόμος και οι Προβλέψεις του, το θέμα είναι ότι εγώ δεν ενημερώθηκα τηλεφωνικώς για αυτό, όπως είχε αποφασιστεί στη ΓΣΕΣ ούτε με επιστολή και τα σχετικά που αποφάσισαν, ομολογώ ότι ταράχτηκα και πολύ μάλιστα.
Μήπως ξέρετε ποιες υποχρεώσεις έχω σε σχέση με την έκθεση προόδου; (πότε την υποβάλλω; σε ποιον; υπογράφεται από επιβλέποντα; )

4 σχόλια:

toniap77 είπε...

καλά που το ανέφερες...
είχα μια τελείως στρεβλή εντύπωση για το τι σημαίνει "έκθεση προόδου" + δεν ξέρω ούτε τι πρέπει να περιλαμβάνει ως κείμενο, ούτε ως πότε πρέπει να κατατεθεί στη Γραμματεία, ούτε οτιδήποτε άλλο...

Aggelos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Aggelos είπε...

Συγνώμη για το λάθος στην προηγούμενη ανάρτηση...

Μαριάννα καλά κάνεις και θέτεις το πρόβλημα. Καλά κάνεις επίσης και ρωτάς για να βεβαιωθείς για αυτά που πρέπει να κάνουμε και για να το ψάξουμε και όλοι οι υπόλοιποι.

Νομίζω πάντως (δάσκαλε πες εάν είναι σωστό ή λάθος) ότι πρέπει να υποβάλλουμε στο Τμήμα μια ετήσια έκθεση προόδου με τις υπογραφές όλων των μελών της επιτροπής μας όταν κατά τη διάρκεια του έτους έρθει η ημερομηνία έναρξης του διδακτορικού... Δεν ξέρω εάν χρειάζεται και κάτι ακόμη

Marianna είπε...

το σχόλιό σου για τη μη αναφορά θεμτικής το προσπερνώ...του Σταμέλου στην περίπτωσή μας δεν αρκεί; αν θέλουν και τους τρεις εγώ έχω σοβαρό πρόβλημα, η Σπινθουράκη είναι Λετονία, Ουκρανία ή κάτι τέτοιο και ο Παπαδάκης εξαφανισμένος...