Ξανά εγώ...
μετά την πολύ ωραία συζήτηση στη Στεμνίτα σκέφτηκα πως θα ήθελα να δω την quality culture, είναι μια έννοια που εμφανίζεται ότι επηρεάζει στο διδακτορικό μου τη δράση και σκέψη ΣΣ και εκπαιδευτικών.
τι θα λέγατε να κάναμε καταρχήν ένα brain storming για την έννοια αυτή;
1.τι είναι quality culture στην εκπαίδεση;
2. ποια τα αποτελέσματά της;
3. μπορεί να αλλάξει;
Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
4 σχόλια:
Μαριάννα, αν και δυστυχώς έχασα τη συνέχεια της συζήτησης στο φαγητό μετά τη συνεδρίαση, αυτό που μου περνάει από το μυαλό (με τις όποιες δυσκολίες έχω - δες σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση) μπορώ να σου πω να δεις στην EUA: http://www.eua.be/quality-assurance/
τα κείμενα από ένα πρόγραμμα που είχαν κάνει για την προώθηση της quality culture στα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια (υπάρχουν νομίζω 3 Pdf αρχεία)... ίσως σου φανούν χρήσιμα
το έχω υπόψη μου και το έχω διαβάσει, είναι μια έννοια ομπρέλα σαν την ποιότητα μου δίνει την αίσθηση μερικές φορές
επίσης παράγγειλα και ένα σχετικό βιβλίο
όταν το διαβάσω θα σου πω νεότερα
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Θα μπορούσε να είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα. Κατά τη γνώμη μου, είναι χρήσιμη επίσης για τον Λεωνίδα, αλλά και για την Αντιγόνη και το Γιώργο και δυνητικά για όλους γιατί είναι οριζόντια (διατρέχει όλα τα πεδία και όλα τα αντικείμενα). Επίσης θα μπορούσε να βοηθήσει και η Αλμπα, η οποία ταλαιπωρήθηκε ιδιαίτερα πάνω σε αυτήν την έννοια. Από σας λοιπόν εξαρτάται!
Κάνω λοιπόν εγώ την αρχή
οι πρώτες σκέψεις που μου έρχονταιέίναι ότι η κουλτούρα είναι μία έννοια που πρέπει να οριστεί ως προς τι πιστέυω ότι μας απασχολεί η ποιότητα κουλτούρας στην εκπαίδευση
εξαρτάται από το συγκείμενο κάθε εκπαιδευτικού συστήματος και για αυτό είναι άλλη η quality culture της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στην Γάλλία και στην Αγγλία πχ., προσδιορίζεται από τις ιστορικές, πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές και πολιτιστικές συνθήκες του παρελθόντος που έχουν επίδραση στο παρόν με το να δοαμορφώνουν συγκεκριμένες στάσεις, συμπεριφορές και αντιλήψεις.
Δημοσίευση σχολίου