Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Infancia y Aprendizaje


 Vol. 41, n° 2, 4-6/ 2018

 
PROSPECTIVES / PROSPECTIVAS
  • Excellence and equity in high-performing education systems: policy lessons from Singapore and Hong Kong / Excelencia y equidad en sistemas educativos de alto rendimiento: lecciones de las políticas educativas en Singapur y Hong Kong, Saravanan Gopinathan & Michael H. Lee
Papers / Artículos
  • Thinking with your fingers and touching with your mind: the cognitive dance of Edith Ackermann / Pensando con los dedos y tocando con la mente: la danza cognitiva de Edith Ackermann, Paulo Blikstein
Original Articles
  • Pre-service teachers and visual arts education. A study based on artistic creation as a way of interrogating reality / Los futuros docentes y la enseñanza de las artes visuales. Un estudio basado en la creación artística como forma de interrogar la realidad, Xana Morales-Caruncho & Pedro Chacón-Gordillo
  • Coordination between vocalizations, gestures and prosody before the start of verbal communication: evidence from the Basque language / Coordinación entre vocalizaciones, gestos y prosodia antes del inicio de la comunicación verbal: evidencias desde la lengua vasca, Asier Romero-Andonegi, Irati de Pablo-Delgado, Aintzane Etxebarria-Lejarreta & Ainara Romero-Andonegi
  • Group characteristics and profiles of shared regulation in collaborative environments involving asynchronous communication / Características y perfiles grupales de regulación compartida en entornos colaborativos de comunicación asíncrona, Juan-Carlos Castellanos & Javier Onrubia


https://www.tandfonline.com/toc/riya20/41/2?nav=tocList

Δεν υπάρχουν σχόλια: