Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

Ιnfancia y Aprendizaje


 Vol. 43, n° 2, 4-6/2020

 
PROSPECTIVES / PROSPECTIVAS
  • Tracing culture in children’s thinking: a socioecological framework in understanding nature (Rastreando la cultura en el pensamiento infantil: una socioecología para comprender la naturaleza), Andrea S. Taverna , Douglas L. Medin & Sandra R. Waxman
PAPERS / ARTÍCULOS
  • Relationship between teaching motivation and teaching behaviour of secondary education teachers in Indonesia (Relación entre la motivación docente y el comportamiento docente en profesores de educación secundaria en Indonesia), Yulia Irnidayanti , Ridwan Maulana , Michelle Helms-Lorenz & Nurul Fadhilah
Research Article
  • Comparison between conceptions and assessment practices among secondary education teachers: more differences than similarities (Comparación entre concepciones y prácticas de evaluación en profesores de Educación Secundaria: más diferencias que semejanzas), Javier Fernández-Ruiz & Ernesto Panadero
  • Generalizing in the context of an early algebra intervention (La generalización en el contexto de una intervención algebraica temprana), Susanne Strachota
Original Articles
  • Quality of the early childhood education environment and interactions, and their relationship with time dedicated to free play (Calidad del entorno y de las interacciones en educación infantil y su relación con el tiempo dedicado al juego libre), Catalina-Patricia Morales-Murillo , María-Dolores Grau-Sevilla , R. A. McWilliam & Pau García-Grau
  • Gross motor teaching in preschool education: where, what and how do Singapore educators teach? (Enseñanza de la motricidad gruesa en educación infantil: ¿dónde, qué y cómo enseñan las maestras en Singapur?), Alfredo Bautista , Ana Moreno-Núñez , Poorani Vijayakumar , Erin Quek & Rebecca Bull

https://www.tandfonline.com/toc/riya20/43/2?nav=tocList

Δεν υπάρχουν σχόλια: