Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

nfancia y Aprendizaje


  Vol. 42, n° 1, 1-3/2019

 
PROSPECTIVES / PROSPECTIVAS
  • Research perspectives in beginning literacy. Methodological and epistemic dichotomies / Prospectivas en investigación sobre alfabetización inicial. Dicotomías metodológicas y epistemológicas, Emilia Ferreiro
Original Articles
  • Effect of argumentative goals in the quality of argumentative dialogue and written argumentation / Efecto de la consigna argumentativa en la calidad del diálogo argumentativo y de la argumentación escrita, Constanza Villarroel, Mercè Garcia-Mila, Mark Felton & Andrea Miralda-Banda
  • Prosody in the reading of children with specific language impairment / La prosodia en la lectura de niños con trastorno específico del lenguaje, Natalia Jordán, Fernando Cuetos & Paz Suárez-Coalla
  • Early childhood education and cultural learning: systematic observation of the behaviour of a caregiver at the Emmi Pikler nursery school during breakfast / Educación temprana y aprendizaje cultural: observación sistemática de la conducta de la educadora Pikler durante el desayuno, Haizea Belza, Elena Herrán & M. Teresa Anguera
  • Effect of political socialization on children: quasi-experimental study with Argentinian children / Efecto de la socialización política en población infantil: estudio cuasi-experimental con niños/as argentinos/as, Débora Imhoff & Silvina Brussino

https://www.tandfonline.com/toc/riya20/42/1?nav=tocList

Δεν υπάρχουν σχόλια: