skip to main | skip to sidebar

thesis.team - Higher Education Policy Network Blog

The blog of Master and Phd students. Exchange of views, sharing of resources among the members of the group (http://hepnet.upatras.gr), literature and documents database. Ανταλλαγή σκέψεων, απόψεων, υλικού και σχολίων μεταξύ της ομάδας του Δικτύου για τις Πολιτικές της Ανώτατης Εκπαίδευσης (http://hepnet.upatras.gr)

Κυριακή 14 Απριλίου 2024

 

Digital skills playbook for educators


  European Commission (EC)

  03/2024


https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/55004640-ebea-11ee-8e14-01aa75ed71a1/language-en?WT.mc_id=Searchresult&WT.ria_c=64310&WT.ria_f=6455&WT.ria_ev=search&WT.URL=https%3A%2F%2Fwww.eacea.ec.europa.eu%2F
Αναρτήθηκε από BarbaStam στις 11:05 π.μ.
Ετικέτες Θεματικές Έρευνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Αναγνώστες

Ετικέτες

  • Άλλα (11)
  • Βιβλιογραφία (5175)
  • Γενικά θέματα (230)
  • Έρευνας (1)
  • Θέματα Μεθοδολογίας (19)
  • Θεματικές Έρευνας (3329)
  • περιοδικά (2)
  • πιστοποίηση σπουδών (2)
  • Σεμινάρια (145)
  • Συμπόσια (5)
  • Συνέδρια (134)

Επισκέψεις απο 25-4-2018

page visitor counter
who is online counter blog counter

Συνολικός αριθμός επισκεπτών

Επισκέψεις από τον κόσμο

Free counters!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2025 (277)
    • ►  Οκτωβρίου (40)
    • ►  Σεπτεμβρίου (3)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουλίου (96)
    • ►  Μαρτίου (103)
    • ►  Φεβρουαρίου (12)
    • ►  Ιανουαρίου (22)
  • ▼  2024 (456)
    • ►  Δεκεμβρίου (83)
    • ►  Νοεμβρίου (16)
    • ►  Οκτωβρίου (71)
    • ►  Σεπτεμβρίου (35)
    • ►  Αυγούστου (16)
    • ►  Ιουλίου (58)
    • ►  Ιουνίου (19)
    • ►  Μαΐου (20)
    • ▼  Απριλίου (79)
      •  Teacher Labour Market in England Annual Report 20...
      •  Challenges and enablers in designing transnationa...
      •  Development and strategic benefits of learning an...
      •  Digital skills playbook for educators  European C...
      • Vocational education and training in Belgium Europ...
      •  Filles et garçons sur le chemin de l'égalité, de ...
      •  Rapport d'activité 2022-2023 de l'inspection géné...
      •  Campus connectés Olivier Rey (pilote), David Aymo...
      •  forumlecture.ch  n°1, 2024  La musique et les lan...
      •  Phronesis Vol. 13, n° 2, 2024 Des écrits réflexif...
      • Enfances, famille, générations (EFG)  n° 44, 2023 ...
      •  Mesure et évaluation en éducation (MEE)  Vol. 46,...
      •  Revue suisse des sciences de l'éducation  Vol. 45...
      •  The Elementary School Journal (ESJ)  Vol. 124, n°...
      •  Educational Theory  Vol. 74, n°1, février 2024 TH...
      •  British Journal of Educational Studies (BJES)Vol....
      •  Éducation et socialisation  71 | 2024  Les injust...
      •  Distances et médiations des savoirs- Distance and...
      •  TransFormations - Recherches en formation des adu...
      •  Formation Emploi : revue française de sciences so...
      •  Revue internationale de l’éducation familiale 202...
      •  Recherches et éducations   n° 27 | 2024  Bien-êtr...
      •  Note d'information - DEPP   n° 24.09  Prévisions ...
      • Note d'information - DEPP  n° 24.08  Prévisions d’...
      •  Note d'information - DEPP   n° 24.07  Résultats d...
      •  L'Orientation scolaire et professionnelle  53/1 |...
      •  Note d'information - Enseignement supérieur et re...
      •  Administration et éducation2024/1 (N° 181)La fran...
      •  Flexible learning and teaching Morten Brekke and ...
      •  Postdoctoral researchers at European universities...
      •  e-JIREF  Vol. 9, n°1, 2023 Varia E
      •  Psychology in the Schools  Vol. 61, n°4, 4/2024 “...
      •  Ricerche di Pedagogia e Didattica (RPD)  Vol. 18,...
      •  Oxford Review of Education  Vol. 50, n°2, 3/2024 ...
      •  Travail et apprentissages  2023/2 (N° 26)  Quelle...
      •  Notes Flash Enseignement Supérieur et Recherche  ...
      •  Note d'information - Enseignement supérieur et re...
      •  Note d'information - DEPP  n° 24.06  Les choix d’...
      •  Note d'information - DEPP  n° 24.05  L’orientatio...
      •  Recherches en éducation  n° 55 | 2024  Être élève...
      •  Cahiers de la recherche sur l'éducation et les sa...
      •  Expérimentation des « deux heures hebdomadaires s...
      •  Publications Le temps de travail des personnels n...
      •  Le décrochage des filles en mathématiques dès le ...
      •  Évaluation du plan « 1 jeune 1 solution »  Paul-E...
      •  Éducation et francophonie  Vol. 51, n°2, autumn 2...
      • Teaching in focus/ L'enseignement à la loupe  n° 4...
      •  Revue internationale des technologies en pédagogi...
      •  Pedagogy, Culture & Society  Vol. 32, n°2, 2/2024...
      •  Journal of Education Policy (JEP)  vol. 39, n°2, ...
      •  Journal of Education Policy (JEP) Vol. 39, n°1, 1...
      •  The Curriculum Journal  Vol. 35, n°1, mars 2024 T...
      •  European Journal of Education : Research, Develop...
      •  British Journal of Educational Psychology (BJEP) ...
      •  British Educational Research Journal (BERJ)  Vol....
      •  Paedagogica Historica  Vol. 60, n°1, 1/2024Thème ...
      •  Notes Flash Enseignement Supérieur et Recherche  ...
      •  Notes Flash Enseignement Supérieur et Recherche  ...
      •  Note d'information - Enseignement supérieur et re...
      •  ÉLA - Études de linguistique appliquée (éla) 2023...
      • ÉLA - Études de linguistique appliquée (éla)  2023...
      •  Éducation permanente 2023/4 (N° 237) L’espace com...
      •  Europe’s Universities Shaping the Future: 2023 re...
      • Scenarios for the future of school education in th...
      •  European working group on early childhood educati...
      •  Enabling the digital transformation in education ...
      •  American Educational Research Journal (AERJ)  Vol...
      •  British Journal of Educational Studies (BJES)  Vo...
      •  International Journal of Science Education (IJSE)...
      •  International Journal of Science Education (IJSE)...
      •  Review of educational research  Vol. 94, n°2, 4/2...
      •  Educational Researcher (ER)  Vol. 53, n°1, 1-2/20...
      •  Journal de recherche en éducations artistiques (J...
      •  Cahiers pédagogiques  N° 591 ORGANISER LE TRAVAIL...
      •  Travail et apprentissages  2023/1 (N° 25)  Didact...
      •  Note d'information - DEPP  n° 24.04  Les signalem...
      • Spirale   2024/1 (N° 73)  Médiations des savoirs r...
      •  Éducation et sociétés  2024/1 (n° 51) Systèmes éd...
      •  Les Sciences de l'éducation - Pour l'ère nouvelle...
    • ►  Φεβρουαρίου (59)
  • ►  2023 (557)
    • ►  Δεκεμβρίου (201)
    • ►  Σεπτεμβρίου (64)
    • ►  Αυγούστου (18)
    • ►  Ιουνίου (14)
    • ►  Μαΐου (103)
    • ►  Απριλίου (112)
    • ►  Ιανουαρίου (45)
  • ►  2022 (662)
    • ►  Νοεμβρίου (31)
    • ►  Οκτωβρίου (99)
    • ►  Σεπτεμβρίου (41)
    • ►  Αυγούστου (85)
    • ►  Ιουνίου (37)
    • ►  Μαΐου (92)
    • ►  Απριλίου (118)
    • ►  Μαρτίου (86)
    • ►  Φεβρουαρίου (23)
    • ►  Ιανουαρίου (50)
  • ►  2021 (512)
    • ►  Δεκεμβρίου (65)
    • ►  Νοεμβρίου (102)
    • ►  Ιουλίου (108)
    • ►  Ιουνίου (50)
    • ►  Μαΐου (35)
    • ►  Μαρτίου (90)
    • ►  Φεβρουαρίου (20)
    • ►  Ιανουαρίου (42)
  • ►  2020 (525)
    • ►  Δεκεμβρίου (130)
    • ►  Νοεμβρίου (17)
    • ►  Οκτωβρίου (24)
    • ►  Σεπτεμβρίου (17)
    • ►  Αυγούστου (90)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (33)
    • ►  Μαΐου (24)
    • ►  Απριλίου (22)
    • ►  Μαρτίου (72)
    • ►  Φεβρουαρίου (54)
  • ►  2019 (463)
    • ►  Δεκεμβρίου (120)
    • ►  Νοεμβρίου (44)
    • ►  Οκτωβρίου (58)
    • ►  Ιουλίου (67)
    • ►  Ιουνίου (27)
    • ►  Μαΐου (18)
    • ►  Μαρτίου (79)
    • ►  Φεβρουαρίου (31)
    • ►  Ιανουαρίου (19)
  • ►  2018 (538)
    • ►  Δεκεμβρίου (104)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (33)
    • ►  Ιουλίου (26)
    • ►  Ιουνίου (46)
    • ►  Μαΐου (35)
    • ►  Απριλίου (34)
    • ►  Μαρτίου (84)
    • ►  Φεβρουαρίου (55)
    • ►  Ιανουαρίου (25)
  • ►  2017 (514)
    • ►  Δεκεμβρίου (58)
    • ►  Νοεμβρίου (69)
    • ►  Οκτωβρίου (50)
    • ►  Σεπτεμβρίου (37)
    • ►  Ιουλίου (23)
    • ►  Ιουνίου (59)
    • ►  Μαΐου (50)
    • ►  Απριλίου (46)
    • ►  Μαρτίου (23)
    • ►  Φεβρουαρίου (57)
    • ►  Ιανουαρίου (42)
  • ►  2016 (573)
    • ►  Δεκεμβρίου (49)
    • ►  Νοεμβρίου (61)
    • ►  Οκτωβρίου (60)
    • ►  Σεπτεμβρίου (62)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουλίου (57)
    • ►  Ιουνίου (37)
    • ►  Μαΐου (69)
    • ►  Απριλίου (18)
    • ►  Μαρτίου (61)
    • ►  Φεβρουαρίου (31)
    • ►  Ιανουαρίου (67)
  • ►  2015 (444)
    • ►  Δεκεμβρίου (15)
    • ►  Νοεμβρίου (34)
    • ►  Οκτωβρίου (51)
    • ►  Σεπτεμβρίου (26)
    • ►  Ιουλίου (36)
    • ►  Ιουνίου (63)
    • ►  Μαΐου (43)
    • ►  Απριλίου (46)
    • ►  Μαρτίου (50)
    • ►  Φεβρουαρίου (56)
    • ►  Ιανουαρίου (24)
  • ►  2014 (621)
    • ►  Δεκεμβρίου (20)
    • ►  Νοεμβρίου (61)
    • ►  Οκτωβρίου (75)
    • ►  Σεπτεμβρίου (59)
    • ►  Αυγούστου (2)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (57)
    • ►  Μαΐου (46)
    • ►  Απριλίου (45)
    • ►  Μαρτίου (69)
    • ►  Φεβρουαρίου (82)
    • ►  Ιανουαρίου (63)
  • ►  2013 (566)
    • ►  Δεκεμβρίου (34)
    • ►  Νοεμβρίου (41)
    • ►  Οκτωβρίου (54)
    • ►  Σεπτεμβρίου (52)
    • ►  Ιουλίου (58)
    • ►  Ιουνίου (35)
    • ►  Μαΐου (72)
    • ►  Απριλίου (44)
    • ►  Μαρτίου (37)
    • ►  Φεβρουαρίου (92)
    • ►  Ιανουαρίου (47)
  • ►  2012 (696)
    • ►  Δεκεμβρίου (56)
    • ►  Νοεμβρίου (87)
    • ►  Οκτωβρίου (69)
    • ►  Σεπτεμβρίου (83)
    • ►  Αυγούστου (11)
    • ►  Ιουλίου (53)
    • ►  Ιουνίου (64)
    • ►  Μαΐου (41)
    • ►  Απριλίου (67)
    • ►  Μαρτίου (53)
    • ►  Φεβρουαρίου (50)
    • ►  Ιανουαρίου (62)
  • ►  2011 (623)
    • ►  Δεκεμβρίου (27)
    • ►  Νοεμβρίου (56)
    • ►  Οκτωβρίου (63)
    • ►  Σεπτεμβρίου (69)
    • ►  Αυγούστου (18)
    • ►  Ιουλίου (19)
    • ►  Ιουνίου (64)
    • ►  Μαΐου (65)
    • ►  Απριλίου (67)
    • ►  Μαρτίου (82)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (42)
  • ►  2010 (514)
    • ►  Δεκεμβρίου (42)
    • ►  Νοεμβρίου (61)
    • ►  Οκτωβρίου (50)
    • ►  Σεπτεμβρίου (62)
    • ►  Αυγούστου (14)
    • ►  Ιουλίου (22)
    • ►  Ιουνίου (25)
    • ►  Μαΐου (52)
    • ►  Απριλίου (27)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (60)
    • ►  Ιανουαρίου (24)
  • ►  2009 (301)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (54)
    • ►  Οκτωβρίου (36)
    • ►  Σεπτεμβρίου (25)
    • ►  Αυγούστου (24)
    • ►  Ιουλίου (35)
    • ►  Ιουνίου (26)
    • ►  Μαΐου (10)
    • ►  Απριλίου (30)
    • ►  Μαρτίου (11)
    • ►  Φεβρουαρίου (4)
    • ►  Ιανουαρίου (6)
  • ►  2008 (35)
    • ►  Δεκεμβρίου (14)
    • ►  Νοεμβρίου (13)
    • ►  Οκτωβρίου (6)
    • ►  Σεπτεμβρίου (2)

Συνεργάτες

  • Aggelos
  • Antigone
  • BarbaStam
  • Dimitris Y.
  • Helena
  • Marianna
  • Marlen7
  • Mike
  • Penny Eva
  • Stam_Team
  • Unknown
  • Unknown
  • Unknown
  • Γ.Αγγελόπουλος
  • dgouvias
  • kamarian
  • optmstv
  • pgk
  • pima
  • xara

StatCounter





 

Αριθμός επισκεπτών

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Powered By Blogger