Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Cultura y Educación. Revista de teoría, investigación y práctica


 Vol. 30, n° 3, juillet-septembre 2018

 
Research Reports / Informes De Investigación
  • National identity in the historical narratives of a morally questionable historical process / Identidad nacional en las narrativas sobre un proceso histórico moralmente cuestionable, María Sarti & Alicia Barreiro
Original Articles
  • The implication of formal educational activities in old age and its relation to psychosocial indicators / La implicación en actividades educativas formales en la vejez y su relación con indicadores psicosociales, Susana Menéndez & Javier Pérez-Padilla
  • Variation indexes of marks due to continuous assessment. Empirical approach at university / Índices de variación de la nota debidos a la evaluación continua. Contrastación empírica en la enseñanza universitaria, José-Manuel Santos, Esther Ortiz & Salvador Marín
  • Do self-efficacy, incentives and confidence in public speaking influence how students self-assess? / ¿Influyen la autoeficacia, los incentivos y la confianza para hablar en público en cómo se autoevalúan los estudiantes?, Alicia Bolívar-Cruz, Domingo Verano-Tacoronte & Inmaculada Galván-Sánchez
Didactic Experience / Experiencia Didáctica
  • Teaching-learning methods and their effect on professional development and the development of graduates’ competencies / Métodos de enseñanza-aprendizaje y su efecto en el desarrollo profesional y competencial de los egresados, Vicente Coll-Serrano, Cristina Pardo-García & Pedro J. Pérez
Original Articles
  • Heritage education in informal contexts. Motivation and self-concept / Educación patrimonial en contextos informales. Motivación y autoconcepto, José-María Madariaga-Orbea, Iratxe Gillate, Alex Ibañez-Etxeberria & Begoña Molero

https://www.tandfonline.com/toc/rcye20/30/3?nav=tocList

Δεν υπάρχουν σχόλια: