Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

Infancia y Aprendizaje


  Vol. 42, n° 2, 4-6/ 2019

 
Guest Paper / Artículo Invitado
  • MathemAntics: a model for computer-based mathematics education for young children / MathemAntics: un modelo de enseñanza de matemáticas asistida por ordenador para niños, Herbert P. Ginsburg, Renqiuwen (Eileen) Wu & Julie S. Diamond
PAPERS / ARTÍCULOS
  • Emotional education program for adolescents (PREDEMA): evaluation from the perspective of students and effects on socio-affective competences / Programa de educación emocional para adolescentes (PREDEMA): valoración desde la perspectiva de los participantes y sus efectos en las competencias socio-afectivas, Silvia Postigo-Zegarra, Konstanze Schoeps, Inmaculada Montoya-Castilla & Amparo Escartí
Original articles
  • Peer bullying, self-serving cognitive distortions and school moral climate perception in Spanish and Dutch secondary school students / Acoso escolar, distorsiones cognitivas en beneficio propio y percepción del clima moral escolar en estudiantes de secundaria de España y Holanda, Kevin van der Meulen, Daniel Brugman, Olga Hoyos & Cristina del Barrio
  • The effect of deservingness in invidious situations on the intensity of schadenfreude: a developmental study / El efecto del merecimiento sobre la intensidad de schadenfreude en situaciones de envidia: un estudio evolutivo, Laura Quintanilla & Patricia Recio
  • Communicative functions during the pre-grammatical stage: a case study / Las funciones comunicativas durante la etapa pregramatical: un estudio de caso, Fernando G. Rodríguez & Silvia Español


https://www.tandfonline.com/toc/riya20/42/2?nav=tocList

Δεν υπάρχουν σχόλια: